2014. szeptember 12., péntek

Változások!



Mint az feltűnhetett nektek, az utóbbi időben, a blog eléggé elhagyatott. Sajnos idő hiányában képtelen vagyok rendszeresen frissíteni, foglalkozni vele. Ezért arra a döntésre jutottam, hogy nehéz szívvel, de befejezem a blogolást, bár maga az oldal nem fog megszűnni. A letöltések fül és tulajdonképpen minden link él tovább.
Azért nem kell megijedni (már, ha valaki megijedt esetleg), annyira könnyen nem szabadultok tőlem. :) Az írást nem fogom abbahagyni, csak ezentúl nem fejezetenként, hanem  - sajnos, mindenféle rendszer nélkül - egyben fogjátok megkapni a történeteimet. Esetleg, ha valami újba (vagy régi folytatásába) kezdek, azt kiposztolom fülszöveg, borító formájában, hogy tudjátok mire lehet számítani. :)
Legkönnyebben a facebook profilomon keresztül érhettek el engem, a legfrissebb történésekről is ott értesülhettek leghamarabb.

Sylvie B. FB oldal

További szép napot mindenkinek, kellemes hétvégét és sok-sok olvasni valót! :) Üdv. Sylvie B.


2 megjegyzés:

  1. Hát én megijedtem. De megkönnyebbültem, hogy azért nem hagysz itt minket. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem bizony! :) Csak nem lesznek rendszeresen frissek (nem mintha ezidáig olyan nagyon sűrűn lettek volna... :/). Aki akar, és akinek számítanak az írásaim, úgy is megtalál. :)
    u.i. Hogy jó hírt is mondjak, a Rendkívüli utolsó fejezetét írom. :)

    VálaszTörlés

Üdvözöllek...

Ez az oldal azért jött létre, hogy mindenki számára elérhetővé tegyem fantáziám "papírra vetett" végtermékeit, és azokkal ne csak magamat, de esetleg másokat is szórakoztassak, kikapcsoljak, elvarázsoljak. :D

18 éven felülieknek! Olvasás csak saját felelősségre! :)

MINDEN JOG FENNTARTVA!