2012. szeptember 3., hétfő

Ha többet szeretnél megtudni rólam...


Kérdések és válaszok a Liebster Award keretein belül. :D A kérdező Rose Woods.

1.  Felvállalod a „civil” neved az írásaid kapcsán?
Manapság sikerült fellengzősen szólva írói álnevet választanom. Mert, ahhoz még sok víznek le kell folyni a Dunán, hogy én igazi írónak nevezhessem magam. Valamint sok-sok leírott szó után. Visszatérve a kérdés lényegére, attól függetlenül, hogy álnéven írok, a valódi nevem sem titok. Szerintem nagyon sokan úgy is ismernek.
2. Mit szól a közvetlen környezeted ahhoz, hogy az írást választottad hobbidnak, esetleg hivatásodnak?
Hát, ez fogas kérdés. Őszintén szólva a környezetemből nem sokan tudják, mivel foglalkozom. A páromat kivéve. Bár amilyen földhözragadt a szentem, lehet jobban jártam volna, ha őt sem avatom be. Tud néha csúnyán nézni rám, mikor éjszakába nyúlóan a gépet nyüstölöm. :)
3. Milyen témájú történeteket szeretsz írni?
Per pillanat paranormal romance, de vannak való életben játszódó (elkezdett) történeteim is. Lényeg, hogy romantikus legyen, jó sok erotikával megfűszerezve. :)
4. Az előző kérdéshez kapcsolódva, tervezed-e, hogy más témában is kipróbálod magad, talán másik írói néven?
Ezen még nem gondolkodtam. Annyi ilyen témájú, leírásra váró történet kavarog a fejemben, hogy sose érek a végére, de nem zárkózom el előle. Ha jön az ihlet, hogy valami egészen más megírására sarkalljon, nem fogok küzdeni ellene.
5. Mennyire vannak rád hatással a kedvenc könyveid, filmjeid, az írás során?
Nagyon. :)
6. Hány évesnek érzed magad?
Annyinak, amennyi vagyok. A párom szerint viszont még gyerek vagyok. Szóval, akkor ő meg egy perverz, mert egy gyerekkel él együtt lassan kilenc éve. :)
7. Mennyire tudsz „megzuhanni” egy negatív kritikától, vagy a visszautasítástól? (Utóbbinál a kiadókra gondolok.)
Erre majd akkor válaszolok, ha kapok ilyet. :D
Egyébként, ha belegondolok, az életem más területein kapott kritikáktól tényleg képes vagyok „megzuhanni”, sőt sértődékeny vagyok, de gyorsan elmúlik. :)
8.Milyen arányban jelenti szerinted a siker kulcsát a tehetség, és a tanulással elsajátítható ismeret, az írás kapcsán?
A tehetség mindenféleképpen nagymértékben nyom a latba, hisz ha valakinek olyan nincs, akármennyit gyakorolhat, az nem fogja azt a bizonyos pluszt nyújtani, amitől egy tehetséges író kitűnhet a tömegből. Ettől függetlenül a gyakorlás, tanulás is elengedhetetlen, mert mit érnek a szép gondolatok, izgalmasnak ígérkező történetvezetés, ha a helyesírási hibák, szóismétlések, a témában való felkészületlenség, stb. teljesen lerontják a mű értékét.
Azt nem állítanám, hogy ötven-ötven százalék, de úgy képzelem nem túl nagy az eltérés a tehetség javára.
9. Szerinted van helye a ponyvának az irodalmi művek palettáján?
Miért ne lenne? A ponyva a mai modern kor szerves része. Ezt olvassuk, ezt szeretjük (többek között). Ez is egy önkifejezési forma. Ki tudja, talán száz év múlva lesz olyan közöttük, ami kötelező olvasmánnyá válik. :) (Na jó, ezt most nem tudom elképzelni, de bármi megtörténhet.)
10.Mit vagy/lennél képes megtenni azért, hogy megjelenjen egy történeted nyomtatásban is?
Hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem álmodoztam még róla, milyen lenne a kezemben tartani, megszagolni, lapozgatni egy általam megírt történetet, de nem igazán görcsölök rajta, hogy ez megtörténjen. Majd, ha lesz olyan a kezemben (esetleg a fiókomban eldugva), amit szívesen kiadatnék, biztosan mindent meg fogok tenni érte. (Azért talán nem pont mindent… :D)
11.Szerinted, attól még lehet író valaki, ha ez még sem történik meg?
Persze.

U.i. Mindenkitől elnézést kérek, akit zavarnak a smileyk, de perverz örömöt okoz a bepötyögésük. :)

Ez pedig a 11 dolog, amit még talán érdemes tudni rólam:
  1.  Huszonnyolc éves vagyok, de gondolom ez már a facebookos profilomból is kiderült (persze, aki találkozott már ott velem.)
  2.  Két csemete büszke mamájának mondhatom magam. :)
  3.  Több, kreativitást igénylő hobbiba belevágtam már, de eddig az írás és a tortakészítés fogott meg magának igazán.
  4. Rendelkezem néhány homlokegyenest különböző típusú „szakmával”. Ez alatt értsd, dolgozhatnék mint fogászati asszisztens, rendszergazda, férfi fodrász és jelen pillanatban szakács-cukrász kurzusra iratkoztam be. :D
  5. Hadilábon állok a vesszőkkel. Abszolúte nincs hozzá érzékem hova kell őket tenni a szövegben.
  6. Internet- és számítógépfüggő vagyok.
  7. Utálok telefonálni, bár a telefonomat magát nem adnám semmi pénzért. :)
  8. Imádok enni, sajnos meg is látszik rajtam…
  9. Képes vagyok egy huzamban kiolvasni bármilyen vastagságú könyvet, ha az megfogott magának.
  10. Ugyanakkor a hosszadalmas leírásokat, vagy általam unalmasnak vélt dolgokat simán átlapozom.
  11. Nem érzek rá kényszert, hogy végigolvassak egy rossz könyvet, ha már belekezdtem. És, ha érdekesnek ítélek valamit, mindig előre elolvasom a történet végét. :D (Ez alól a blogregények a kivétel. Azok általában folyamatban lévő írások, és sajnos gondolatolvasó nem vagyok. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek...

Ez az oldal azért jött létre, hogy mindenki számára elérhetővé tegyem fantáziám "papírra vetett" végtermékeit, és azokkal ne csak magamat, de esetleg másokat is szórakoztassak, kikapcsoljak, elvarázsoljak. :D

18 éven felülieknek! Olvasás csak saját felelősségre! :)

MINDEN JOG FENNTARTVA!